Palautusohje
Me Brandstoressa haluamme, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin.
Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti
Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epillaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sekä alkotesterit, nappikuulokkeet, hands-free –laitteet ja alusasut.
Näin palautat tai vaihdat tuotteen
1. Palautus-/vaihtolomake
1. Palautus-/vaihtolomake
Jotta voimme käsitellä palautuksesi tai tuotevaihtosi, sinun tulee lähettää palautus-/vaihtolomakkeesi palautuksesi mukana. Tämän saat meidän kirjautumalla "käyttäjä tilillesi, etsi tilauksesi tilaushistoriasta ja klikkaa näytä, klikkaa palautus tai vaihto ko tuotteen kohdalla ja lopuksi tulosta palautuslomake klikkaamalla "palautuslomake". Laita palautuslomake samaan pussiin palautettavien tuotteiden kanssa ja lähetä palautus meille. Jos olet tehnyt tilauksen rekisteröitymättä sivuillemme ja haluat tehdä asiakaspalautuksen, tuotteen vaihdon tai reklaamaation tilauksellesi, valitse Oikeanpuoleisesta menusta "Unohditko salasanasi" ja täytä sähköpostiosoiteesi, jota käytit tilausta tehdessäsi, lähetämme sinulle uuden salasanan ja näin pääset kirjautumaan ja merkitsemään palautuksen.
2. Palautus-/vaihtopakkaus
Palauta tuote alkuperäisessä pakkauksessa ja laita palautus-/vaihtolomake mukaan pakkaukseen. Huomaa, että tarvitsemme myyntipakkauksen takaisin virheettömänä jälleenmyyntiä varten.
3. Palautusosoite
Palautusosoite ja kuljettajan palautusnumero löytyvät palautus-/vaihtolomakeesta tai lähetyslistasta.
4. Takaisinmaksu
Takaisinmaksu suoritetaan pankkitilillesi tai osamaksu/lasku tilaus perutaan . Lähetä tilitietosi meille palautuslomakkeen välityksellä. Voit ilmoittaa tämän myös asiakaspalvelumme kautta. Tarvitsemme sekä BIC (esim NDEAFIHH Nordeassa) että IBAN (esim FI4012345678912345) -koodit.
5. Klarnantili
Jos olet valinnut maksutavaksi osamaksun, korjaantuu saldo automaattisesti ja jatkat maksujen maksamista valitsemaasi tahtiin.
Kysy lisää asiakaspalvelustamme